Δευτέρα 7 Φεβρουαρίου 2011

Τί είδαν τα μάτια μας

Αυτή είναι μία ιστορία του tou_geo...

Just Unbelievable.........

Ημερομηνία: Κυριακή βράδυ, πριν ένα χρόνο
Τόπος: Βουλιαγμένης

Είμαι σε φανάρι σε δρόμο κάθετο της Θησέως (στην Καλλιθέα). Όταν ανάβει πράσινο πάω κι εγώ να περάσω, κάθετα, για να μπω στο ρεύμα προς Αθήνα. Μία κυρία άνετη και ωραία, περνάει με κόκκινο, μιλώντας στο κινητό, και ευτυχώς προλαβαίνω και φρενάρω.
Την προφταίνω, δυστυχώς γι'αυτήν, λίγο πιο κάτω, όπου διαπιστώνω πως μιλούσε ακόμη στο κινητό, και στο μπροστά κάθισμα είχε την κόρη της (δεν ήταν πάνω απο 6 χρονών) χωρίς ζώνη. Ήταν αρκετά ευγενική ώστε να κλείσει το κινητό για να μου μιλήσει (καλοσύνη της!!!), και αφού την έκραξα ο διάλογος ήταν ο εξής:

Εγώ: @#$%^&*()
Αυτή: Εσένα δεν σου έχει τύχει ποτέ? (!!!) (Να περάσω με κόκκινο στη Θησέως, μιλώντας στο κινητό και ενώ έχω το παιδί μου χωρίς ζώνη μπροστά????????????)
Εγώ: ΟΧΙ!
Αυτή: Σου εύχομαι να μην σου τύχει ποτέ!


Συμπέρασμα: Σας εύχομαι κι εγώ λοιπόν, να μην πάρετε το δίπλωμα νύχτα, να μάθετε ότι στο κόκκινο σταματάμε, και να μην σας "τύχει" ποτέ να περάσετε κόκκινο μιλώντας στο κινητό με απροστάτευτο το παιδάκι σας στο μπροστινό κάθισμα!!!

http://moto-safety.blogspot.com/